Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Tuesday, January 13, 2009

samakin tinggi semakin habis seperti air

aku bangun bila aku tercium keharuman ,itu kebesaran Allah yg sering berada di mana2ada
di harijadiku ini aku memohon dua perkara satu beri kemaafan yg tak putus2 seperti air terjun dari botle kedua doa baik seluruh kelurga cihm YA ALLAH JADIKAN AKU SALAH SEORANG KEKASIH MU HINGAKN ENGKAU YA ALLAH SENTIASA BERSAMA KU DAN TIDAK MENINGALKAN AKU WALAU PUN SEKELIP MATA

KEGIMBIRAN iberat semburan pewangi apabila kita memakainya semua mendapat keharumannya oleh itu beri lah secabis kegembiraan yg anda meliki itu pada cihm danteman anda

1 comments:

Anonymous said...

"kami jadikan bumi memancarkan mata(air mata air) maka bertemulah air-air(air langit dan bumi) itu untuk satu urusan yang sungguh telah di tetapkan".ayat 12 s.al-qomar.Tidak ada kejadian yg berlaku secara kebetulan melainkan Allah yg menetapkan. "Sesungguhnya kami telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya,dan kami lebih dekat kepadanya daripada urat di lehernya".ayat 16.s.Qaaf.Allah memberi jaminan janji kpd permintaan hambanya dan tunggulah janji itu dgn sabar, bagai sekelip mata..