Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Friday, January 16, 2009

Suggestion

Assalamualaikum to readers/viewers/visitors of the CiHM family's blog,

I just received a message from one of the CiHM member, let me just copy on what the particular person wrote in the message:

"I was wondering since you've got a lot of time on ur hands and ur obviously one of the facilitators of the CHM blog, if bulih upload pics of the family members..as in your uncle and aunties..maybe one photo per family for people like me who hasn't got a chance to meet semua org..what do u think? doable kah inda? its just a suggestion plang.. ii'm sure semua org on there or who view it knows who is who except for moi..."

WHAT DO YOU THINK?
-In my opinion it is a good idea, in fact a brilliant idea. Kan salah satu tujuan kitane
membuat CiHM ane untuk kan mengeratkan sillahturrahim. Antara banyak2 cara untuk
mengeratkan lagi tali persaudaraan kitane, aku rasa ane salah satu jalan atau cara nya.

DO YOU THINK IT IS DO-ABLE?
-Definitely, why not? 
Seperti pepatah melayu, "Dimana ada kemahuan di situ ada jalan."
In englishnya "when there is a will, there is a way."

So, apa pendapat kamu semua? Setuju? Inda setuju?
Sekiranya kamu setuju dengan sebulat suara, ada baiknya kitane discuss cemana kan membuat.
Sekiranya kamu tidak bersetuju, aku diam2 saja x)

Ada apa-apa cadangan? kritikan? pujian? Layan~.. Sampai disini sahaja untuk setakat ane.
Salam mesra dari saya, Ahmad Yasir.

0 comments: