Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Monday, April 20, 2009

terima kasih....

Assalamualaikum W.B.T .....

Alhamdulilah majlis pada 18hb yang lepas telah selamat diadakan, dan semua ahli keluarga (CiHM&AiHM) nampak gembira termasuk nini (Penaung). 

Sehubungan dengan itu, disini saya sebagai wakil komiti CiHM ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada tuan rumah (Bungsu malee) kerana sudi meminjamkan rumah beliau untuk majlis tersebut. Terima kasih juga kepada Chamid dan Buyus kerana sudi meminjamkan kawasan rumah untuk parking kereta. 

Terima kasih juga ditujukan buat semua ahli keluarga yang membawa juadah makanan, semua itu amatlah dihargai. Tidak dilupakan dengan bouncer, terima kasih buat yang sudi menyewa bouncer untuk kita semua. 

Semua itu, saya percaya dilakukan dengan niat untuk menyenangkan hati semua ahli keluarga, dan insyallah, dengan adanya niat sebegini, Allah pasti akan memberi ganjaran yang setimpal. 

Sekali lagi, terima kasih buat semua ahli keluarga, kerana sudi hadir dan berkumpul pada malam itu.


3 comments:

Zainab said...

--Alhamdulillah, dengan ketentuan Allah terjadilah dan berlangsunglah majlis /acara sedemikian rupa.
--Syabas dan tahniah kepada AiHM & CiHM pencetus ide/ilham,penganjur, penaja dan pelaksana yang berusaha dan bertungkuslumus menjayakan majlis/acara.
--Teruskan usaha...sesungguhnya bagi Allah tiada yang sia-sia.
--Semoga Allah menerima doa-doa kita untuk mendapat kebajikan di dunia dan kebajikan di akhirat. amin...

Anonymous said...

Mengadakan majlis demikian selain mendpt pahala, kita juga dapat berkomunakasi secara face to face di samping mengeratkan lagi hubungan mesra di antara keluarga kita semoga AiHM&CiHM sentiasa bersatupadu dalam apa jua aktiviti dan yang terpenting menikamati bermacam juadah mkn dan minum tapi syg nada ta makanan Arab yang dipromo lebih awal tu mungkin nada delay flight dari KL ah...........

kimi said...

rasanya..memang banyak yg dibualkan dan di"share" pada malam itu..secara face to face...hehe

awu..delay flight dari kl..mun bawa makanan arab pun mungkin nda tia nyaman...ilang tia special tastenya..insyallah ada rezeki AiHM&CiHM untuk menikmati makanan2 tersebut