Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Tuesday, July 21, 2009

Derma untuk mencetak buku Ratib al-Attas

Assalamualaikum kepada semua ahli keluarga AiHM/CiHM yang dikasihi semua,

Merujuk kepada tajuk di atas. Mana-mana ahli keluarga AiHM/CiHM yang ingin menderma seangkat-angkat hati bolehlah menyerahkan kepada saya (Ak. Amin Muhyiddin) tidak lewat 1hb Ogos 2009.

Sekian terima kasih,
Ak. Amin Muhyiddin.

2 comments:

KlikKlik said...

Sedekah yang diberi sebelum jatuh ke tangan penerima terlebih dahulu jatuh ke tangan Allah. Mohon perbetulkan jika tersalah.

Brunei Kumbang /Kumbangmu said...

Asalamualaikum warahmatullahi wabarkatoh

Setiap perbuatan baru sj niat dlm aty (tdk d ketahui oleh sesiapa pun melain Allah) telah d beri phala walaupun belum terlaksana kr Allah maha mengatahui dahulu dan bersifat Arrahman dan sebaliknya kalau kejahatan baru sj berniat belum lagi d beri dosa sehingga sepelaku melaksanakn niat jahatnya bru d beri dosa..Innallah ha ala quli sai in qadir sesungguhnya Allah maha berkuasa terhadap segala sesuatu. huallah hu aklam bissawab. wassalam.
Nah degan ini tek klikklik adalah benar belaka.

menyantoh dgn mencetak buku ratib al attas memang suatu usaha yg berkebajikan dan mempunyai inisiatif yg bleh d warasi genarasi cihm akan datang turun temurun dengan itu pihak saya memberi sanjungan penuh akan perkara sebagini.

wasallam.