Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Thursday, August 20, 2009

Berita cihm hari ini

khamis, 12 tghri, saya tanang-tanang melaporkan untuk berita cihm family. di sini ada 3 berita ingin d kongsikan bersama..


BERITA PERTAMA:


Pihak cihm ingin memohon kepada semua ahli keluarga untuk mengesan seorang perepuan berusia dlm lingkungan 30an kerana hari ini merupakan ulang tahun beliau. Perempuan ini juga merupakan presiden cihm. Gambar di atas merupakan gambar perempuan tersebut, barangsiapa yang terserempak dengan perempuan ini sila hubungi pihak cihm untuk tindakan selanjutnya. kepada perempuan tersebut diucapkan selamat hari jadi semoga makin menjadi-jadi hehe..


BERITA KEDUA:

Umat islam di negara ini akan menetukan awal bulan ramadhan hari ini. Keputusan anak bulan ramadhan akan di siarkan di kaca tv setelah pihak berkuasa membuat keputusan lapas drg menerupung ah hehe...kalau mcm gmbr ani kompom nampak tu hehe..tapi ani saya pun nda tau nampak or nda hehe..

Apa-apa pun bulan ramadhan ani th bulan untuk menyucikan diri nya urg melayu..kalau urg putih ckp servicing hehe..mcm servicing kerita hehe..




BERITA KETIGA:

Berkaitan dengan bulan ramadhan yang menjelang tiba,seperti lazimnya cihm family akan mengadakan khatam al quraan yang akan di umukan kemudian tarikhnya. Seperti lazimnya juga kita akan membagi-bagikan juz untuk dibaca..Insyaallah ianya akan diedarkan esok.

click here untuk membaca quraan secara online.

seboleh-bolehnya perbanyakkanlah amalan di bulan puasa ini yang penuh dengan kelebihan..

1 comments:

KlikKlik said...

Semogalah Ramadhan kali ini kita kerjakan penuh makna dan yang terbaik dari yang sudah-sudah