Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya

committee keluarga cihm mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..mohon ampun dam maaf atas segala kesilapan yang sengaja atau tidak yang telah menguris perasaan..

semoga kita semua berada dalam keadaan sehat dalam menyambut kemeriahan berhari raya.

1 comments:

Brunei Kumbang /Kumbangmu said...

Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar walilahilham, Selamat hari raya aididl fitri yg mulia maaf dzahir dn batin..
Alhamdulilah kita bersukur kehadrat Allah subhanahuwataala kita telah berjaya menjalaniii ujian nafsu dlm berposa dn ari nii merupakan hari kemanangan bagi kita semua..
Semuga posa yg kita jalanii d terima d sisi tuhan sbagai posa yg d radai amiin.
di kesempatan ini keluarga cahaq memohon ampun dan maaf dari yg sekecil2nya hingga yg sebasar2nya kepada semua ahli keluarga AIhm dn Cihm d mana saja berada jauh dn dekat tersembunyi dan tersirat.
semuga kita semua tercatat d sisi Allah d dalam catatan amang top ten d senarai amalan posa terbaik tahun ini dlm naungan umat Islam sedunia yg betul. amiiin.
d doakan jua agar di hari kemanangan ini pd mereka yg telah lebih awal meninggalkan dunia pelaburan amalan ini d ampunkan dosa dan termasuk d dlam golongan org2 yg beriman dan beramal soleh lg d tempat yg terpilih lagi d rahmatii Allah. amiiin.
Ya Allah bentangkan jalan yg kau rahmati dan jalan menuju surga mu d dpan kami agar kami tidak sesat d dlam perjalan harian kami amiiiin.
Wasallam maaf dzahir dan bathin. SHR.