Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Sunday, November 15, 2009


SyAbaS pada hari ini Aihm & Cihm telah berjaya bergabung menujukkan usahasama dlm menjayakan katering marathon Hari Guru di Pantai Seri Kenangan. Penampilan dini hari telah byk mendapat feed back yg indah..tentang peluang dan masa kehadapannya dari beberapa speakulasi.............. semuga jua ianya berjalan lancar sesuai peridaran bulan dan bintang serta mendapat redha dan rahmat tuhan jua yang tidak pernah tidur memandang usaha yg tlh di senariokan mulai jam 5.30pagi tadi. Periklanan sebagini dan peluang yg diberikan adalah satu panomena hasil siosalisali yg baik dengan sesama dalam masyarakat....wasallam semuga maju dan jaya dgn redha serta rahmat termaktub dalam dairi santonan ilahi kita amiiin.

1 comments:

angah said...

--Alhamdulillah, pengalaman yang mengilhamkan,dan banyak ilmu yang ditimba; satu daripadanya yang paling penting adalah terbukti benar teori pakar-pakar bahawa "belajar melalui pengalaman merupakan salah satu kaedah pembelajaran yang berkesan".
--sangat jelas maksud kata-kata orang lama "bersatu kita teguh, bercerai kita roboh: bulat air kerana pembentung, bulat manusia kerana muafakat: muafakat itu membawa berkat".