Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Monday, November 30, 2009

terima kasih....

Assalamualaikum...

Alhamdulilah dengan izin Allah majlis ibadah korban pada 28hb Nov 2009 telah selamat disempurnakan. Dengan berkat kerjasama semua keluarga maka acara tersebut telah berjaya diungkayahkan dengan lancar, meriah dan mengesankan. Rakaman gambar-gambar yang dikirim oleh jurugambar CiHM HBB boleh membantu menceritakan bagaimana keceriaan dan keseronokan keluarga besar CiHM pada hari tersebut.

Dengan itu, saya mewakili keluarga yang melaksanakan korban iaitu:
- Ewa Hajah Dayang - Abg Bahrin
- Angah Hajah Zainap - Kaka Siti
- Auntie Hajah Milah - Muhammad Hakim (saya sendiri)
- Bu Ying (Hajah Halimah)

ingin merakamkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua ahli keluarga yang sudi hadir, terutama AiHM & CiHM yang bertungkus lumus memberi sumbangan tenaga bagi menyempurnakan majlis korban tersebut.Terutama sekali pa jis sebagai pengurus tahun ini, amit mal dalam pembahagian daging korban. Tidak dilupakan juga ahli keluagar yang lain termasuk Ca mid dan keluarga, Uda dan keluarga, Ca Hak dan keluarga, Bu yus dan keluarga, Pa Jis (pengurus korban), Bungsu dan keluarga, Ca hak dan keluarga, Unc Awang dan keluarga, dan semua ahli2 CiHM. *Pokoknya penghargaan adalah untuk semua yang hadir, kalau ada yang "ter"tinggal, itu adalah tidak disengajakan*

Semoga ibadah korban kita diterima oleh ALLAH S.W.T

Amin..

4 comments:

KlikKlik said...

Mufakat itu berkat and Kerja bersama akan menang bersama

289 said...

ringgan sama di jinjing berat sama di pikul..........semua pekerjaan akan sempurna jika adanya sikap tersebut di atas dan Muafakat itu jga mmbawa berkat.

Anonymous said...

bermufakat membawa berkat
berkat kita bekerjasama semua urusan terlaksana dgn jayanya dan yang paling menampakkan kemufakataan kita ialah makan jlit di mana semangkuk agung beberapa org aihm dan cihm menyungkit, bila kehabisan ambulung yang kan ditumpahkan baik jua ada Aihm sebelah kalau inda terpksa membali lagi ke kadai.

mengklan kali ah mian jlit mingur bo na kudo atin kita mian na ba............

angah said...

--Syukur, Masya-Allah, sungguh meriah, sangat menggembirakan dan membanggakan.
--Kimi, pengirim ucapan TERIMA KASIH ini, sampai teruja/excited sekali sehinggakan nama jurufoto CiHM "HHB" menjadi HBB, nama Ca Hak, Pa Jis disebut balik-balik, heheee.
--Angah pun nda mau lapas peluang jua ni ingin mengucapkan TERIMA KASIH sebanyak-banyaknya kepada abang-abang, kaka-kaka, adik-adik, anak-anak (CiHM), cucu-cucu, & jiran tetangga yang sama-sama sudi meluang waktu, mencurah keringat bagi menjayakan ibadah korban pada kali ini.
--Paling bersemangat tukang masak pada kali ini memang best,AiHM, CiHM yg muda2 berperanan paling aktif. tiada kata secantik bahasa untuk menggambarkan betapa seronok melihat kerancakan dan keceriaan masing-masing.
--Semoga keharmonian dan keceriaan seperti ini tidak berakhir di sini. Mudah-mudahan Allah memberkati kita semua, hidup berbahagia dunia akhirat. amin.