Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Monday, May 31, 2010

Komiti untuk sesi 2010-2012

Inilah senarai ahli komiti yang telah dilantik untuk sesi 2010-2012. Tahniah and diharap anda akan dapat menjalankan tanggungjawab yang telah ditetapkan dengan ikhlas dan sempurna.


Presiden
Abg Ejul
Timbalan Presiden
Ka Enong
Pengerusi
Ak Amin
Timbalan Pengerusi
Mohamad Hasbulhadi
Setiausaha
Ahmad Fatih
Hakim
Bendahari
Abd Raqib
Adek Shakinah
Communication
Aziemah
Am
Event Management
Majidah
Hamizan
Audit
Ca Hak

6 comments:

PPM8D5 said...

Tahniah kepada komiti 2010/2012. Diharap akan menjalankan tugas dengan sempurna. Terpilihnya kitane dalam memegang satu jawatan bukan lah utk menunjuk2 diri. Bahkan, ianya merupakan peluang utk kitane membuat kebajikkan. So kitane jangan lepaskan peluang ane. Insyaallah, dengan niat yang lurus. Allah akan menolong kitane dalam segala pekerjaan yang kitane lakukan.

kepada ahli2 cihm/aihm, kitane harus tanamkan sifat "Samigna wa Atoqna" yang bermaksud "Kami mendengar dan kami taat". Moga Allah memberi rahmat kepada kitane semua.
Aku doakan kejayaan kitane semua. Bukan saja kejayaan didunia tapi kejayaan di akhirat. Amin!

KlikKlik said...

Tahniah! Kepada semua CiHM dan AiHM kerana terus berdiri teguh dan kental, terus harmoni dan berdaya saing, terus berwawasan dan berperancangan.
Tahniah kepada Jawatankuasa Tertinggi CiHM yang baru. Semoga kita akan terus maju sesuai dengan apa yang kita cita-citakan. Memang kita akui untuk mencapai kejayaan perlu menghadapi berbagai halangan dan rintangan namun dengan semangat yang jitu dan sikap telus kita semua segalanya akan membuahkan hasil yang baik. Yang penting kita semua perlu Berusaha dengan ikhlas tanpa memikirkan balasan semata-mata, kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri, semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi dalam keadaan sedar atau tidak. Dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawa jangan terlalu melihat apa yang telah diusahakan tetapi lihatlah apa yang belum diselesaikan

Kita juga perlu sedar bahawa yang menentukan masa depan bukan kekayaan, kedudukan dan kebahagiaan yang dicapai tetapi.. ke arah mana akan kita bawa semua itu. Namun yang sangat penting sebelum melakukan sesuatu adalah BERFIKIR kerana “Berfikir sebelum berbuat adalah satu kebijaksanaan, berfikir selepas berbuat adalah satu kebodohan, berbuat tanpa berfikir adalah seribu kebodohan"

"Hidup CiHM!"

hani_6887 said...

i just realise...

probably we shud have sport organiser...
mcm dis person in charge if kan training2 among us... then if kan have friendly match...

if mau 2 be specific...
let say....
football/futsal - dis person yg incharge...
squash - dis person g in charge...

just a suggestion... wat do u guys tink? tuan presiden?

RA112 said...

Bersyukur kepadamu ya Allah yg telah memberi kesempatan dua tahun kebelakangan untuk memegang Amanah yang diberikan..Mohon kemaafan andai kelakuan secara yg sengaja atau tidak sengaja atau kami sengaja melalaikan amanah yg diberikan..mohon rahmat dari mu ya Allah agar sentiasa memelihara niat baik kami ini..Lindungilah kami dari segala kejahatan..

Ya allah,dgn sepenuh perasaan dan pengharapan, dengan segala kerendahan dan kelemahan, kami bermohon kepadamu, kuatkan hati komiti kami keluarga cihm yg baru ini, satukan langkah kami untuk menempuh hari esok agar ianya lebih baik, kurniakan kepada kami pemimpin2 yang takut kepadamu dan sayang kepada kami, berikan kepada mereka kekuatan zahir dan batin, untuk membawa keluarga cihm kearah yang lebih baik, jadikan kami keluarga yang adil dalam kemakmuran, dan makmur dalam keadilan, di bawah naungan redha mu ya allah. Ya allah selamatkan kami dari perpecahan, selamatkan kami dari pertikaian, selamatkan kami dari bahaya kemungkaran dan kezaliman.


tahniah pada sesiapa yg d lantik untuk menerajui keluarga ketani kearah masa hadapan yang lebih cemerlang..

RA112 said...

*perenggan kedua tu doa time ucapan camping last year..edit sikit saja ubah jadi komiti baru..all the best new committee

Rage said...

@hani_6887: awu memang ada idea sudah untuk membuat something like that.. Chamid cadangkan kami buat AJK for posts yang selected by these people who were listed here (e.g. 6 org