Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Monday, December 27, 2010

3 comments:

PPM8D5 said...

Thanks for sharing! :)

KlikKlik said...

Untuk pengetahuan bersama kebanyakan gambar kaku yang dipaparkan dari keluarga CHM (Cucu Haji Md.Noor. Kerana rombongan ke KK kali ini senghaja menghuni di blok yang berasingan atas muslihat yang tertentu dan istimewa, serta positif. Maka foto-foto yang dikeluarkan di sini adalah dari jurukamera Blok 4D-02. Insyallah kita akan dapat melihat berbagai aksi yang dirakam oleh jurukamera dari blok-blok yang lain.

Mewakili keluarga Awg Hamidon mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga kepada CiHM yang sudi memberi kejutan ulang tahun kelahiran kepada anak beliau yang dilaku di dalam bas ketika kita berhenti di Sipitang Sabah, barangkali inilah yang pertama kali yang pernah dilakukan di dalam bas.

Semogalah perjalanan kita tidak terhenti di sini walaupun perjalanan hari itu sedikit mencabar kerana que panjang di bandar Limbang dan feri Temburong. Bagiku ia merupakan satu perjalanan yang sangat berharga kerana adanya dugaan-dugaan yang menguji kesabaran.

Tayangan dalam bas juga mengasyikan biarpun diulang tayang berkali-kali... "Anakku kena santau, anakku kena santau!"

Awas "Jangan pandang belakan, bye"

254 said...

walaupun juru kamera dri blok 4d msh juga ada gmbr dri blok2 lain A2,B7,C3