Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Tuesday, December 21, 2010

Pantang berundur….

Semalam, satu perlawanan persahabatan badminton telah diadakan lagi, satu perlawanan yang tidak dijangka.

Pemain CiHM seperti biasa bermain badminton di Kompleks Sukan Tutong, dan di tengah-tengah keasyikan “sparring” sesama sendiri, pasukan CiHM telah di “approach” oleh satu pasukan yang tidak diketahui dari mana.

Dan tanpa diduga, pasukan CiHM telah dibawa atau dalam kata lainnya dicabar oleh pasukan tersebut untuk satu perlawanan persahabatan malam itu juga. Pasukan CiHM yang sememangnya dibarisi oleh pemain yang mempunyai semangat yang kental, “pantang dicabar”, “pantang berundur” telah menyahut cabaran tersebut.

3 bergu cihm berlawan dengan 3 bergu pasukan tersebut, yang hanya dikenali sebagai pasukan “DM”. Perlawanan sememangnya sengit, kedua-dua pasukan tidak mahu mengaku kalah, dan kesemua pemain pasukan “DM” berkebolehan “jumping smash”. Namun, dengan semangat yang membara, pasukan CiHM telah berjaya bertahan dan memenangi keseluruh perlawanan.

Tahniah diucapkan kepada pasukan CiHM. Semangat kekeluargaan, semangat kesukanan yang terpahat didalam hati pemain membuktikan apa-apa sahaja boleh dilalui.

 

TETAPI……………..

**apakah maksud tetapi itu…sila ikuti kesinambungannya…..**

2 comments:

Kucha said...

Tahniah and syabas CIHM. Teruskan semangat juang kamu, kalah dan menang adalah adat permainan.

Teruskan semangat juang yang tinggi itu. I bangga dengan sikap kamu yang pantang berundur itu namun biarlah kena pada tempatnya maksud i kalau ada najis kucing baik jua berundur hehehehe

Perlu jua berhati2 dengan survis kamu yang selalu merempuh jaring sendiri dan smash yang tais kerana semua itu memberi point kepada pihak lawan.

Melakukan smash dalam perlawanan itu penting apatah lagi kalau kamu mampu melakukan smash maut, jumping smash, smash katak, smash silang dan lain-lain

Anonymous said...

Tahniah