Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Saturday, December 18, 2010

Selamat Alu Jadi…

Happy birthday to you~…

Selamat Hari Jadi~

Selamat Alu Jadi~

untuk bonda/angah/nini angah tercinta…

AiHM Hajah Zainab…

mama mama1

Semoga dipanjangkan usia..dibukakan pintu rezeki…sihat senantiasa…

Aminnnnn~

6 comments:

AIHM Dn Cihm Tersyg said...

asalamualaikum..
Selamt hari jadi pasti ucapan diberi, iringan doa semuga panjang umur bertambah rezki kuat iman, serta sejastera aman dan damai sering umur dan waktu.

Buat kakanda inab, buku dan nota hari jadi terus berjalan nadi dan sukma maseh berdenyut yg ada cuma amalan dihari tua memandang penerus memainkn irama dan nada...nasehat samapai penghujung tak putus putus..sebagai ulam dan cacah cerita pada cihm yg kitane cinta.

Sedih dan pilu d hari jadi membuat raud dan wajah muka seram dan murung bermassage kan tasbih berserta doa sebagai bekal yg nyata.

Sebagai salah satu teras Aihm ibu dan punjangga muga nasehmu membawa rahmat doamu membawa nikmat...amiin.

Wasalam dari keluarga
Brunei Kumbang

HAD said...

ALLAH PASTI TAU BILA KITA DAPAT REZKI SELAMAT HARI JADI....

KlikKlik said...

Mewalili keluarga SHAMRA, kami tadahkan tangan sambil berdoa agar dilanjutkan usia, sihat sejahtera, diterima amal ibadat, dan terus ceria sepanjang hayat.

Alai fizah said...

Happy Birthday to Angah inab :)

289family said...

selamat hari jadi semoga sentiasa di limpahi Rahmat yang tidak terhingga dari Allah SWT.
hm..hm....hm.... blanja udh kami balik k BWN or lau nada sampat d KK th tu

angah1812 said...

BismillahirRahmanirRahim.

"Tiada kata secantik bahasa,tiada gambar secantik lukisan untukku tunjukkan perasaan..."

--Kupinjam bait-bait lagu di atas hanya sekadar ingin meluahkan rasa hati yang tersentuh dik kerana membaca kiriman ucapan,dan doa sempena hari kelahiran.
--Ucapan dan doa yang dikirim melalui pesanan ringkas telefon bimbit, pesanan dalam kotak blog dan komen-komen dalam blog ini, semuanya menjadi pembakar semangat, pembangkit harapan untuk mengharungi kehidupan pada usia emas ini.
--Jujur kunyatakan, sebenarnya hati kecilku tersayat pilu mengingat masih ada kesempatan, peluang dan ruang dikurnia ALLAH untuk menghisab dan menilai diri dengan bantuan adik-adik/AIHM, anak-anak/CIHM dan kawan-kawan karibku.
--Terima kasih yawang, yahaq, yamid, yajis, yalee, adik-adik kebanggaanku, yang selama ini menjadi teman bertukar-tukar fikiran dan maklumat, yang tidak lokek mengongsikan ilmu dan paling penting yang turut menyuburkan keyakinanku untuk tidak melupakan ALLAH PENCIPTA LANGIT DAN BUMI.
--Terima kasih keluarga besar AIHM dan CIHM kesayanganku. Semoga Allah sentiasa menyayangi dan melindungi kita, terhindar dari segala macam perkara buruk di MATA ALLAH. Semoga kita menjadi hamba yang melihat diri kita kecil di mata sendiri tetapi besar di MATA ALLAH. Amin, amin, amin.
--Wassalam.