Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Tuesday, March 22, 2011

Malam Santai!

Kimi, Signed In

Assalamualaikum semua,

Seperti yang tertera di bahagian "upcoming events", Beriadah Bersama di Gerai Makan Gadong, akan diadakan pada 26hb Mac 2011 (Sabtu). Acara tersebut sebenarnya ingin diadakan sekitar jam 8 Malam, tetapi pada malam itu juga negara kitani terlibat dalam acara "Earth Hour", pada sekitar 8.30 - 9.30 Mlm. Oleh itu, ada cadangan supaya acara kitani diadakan awal sedikit, sekitar 7.00 - 7.30 Mlm sudah berada di Pasar Gadong, dan insyallah kitani mungkin dapat selesai makan sekitar jam 8.30 Mlm (mungkin sebelum 8.30).

Bagi sesiapa yang ada cadangan lain, sila masukkan dalam comment. Jika tidak ada bantahan dan komen, acara akan diteruskan pada jam 7.30 Mlm

Sekian,

Terima Kasih,

Kimi, Signed Off

10 comments:

klikklik said...

Lau pasal makan ok2, lagi awal lagi ok.

8559 said...

Ok jua tu d awalkn.meaning to say kitani bertolak dari rumah b4 pukul 6 n mengerjakan solat fardhu margib d masjid JAME' setelah itu terus menuju destinasi pasar malam.

hanee504 said...

inda jadi makan di jerudong kah?

kimi said...

plan asal memang untuk makan di gadong atu, mengenai makan di jerudong adalah tertakluk dengan keadaan. Yang penting adalah untuk datang ke Pasar malam Gadong dulu.

Rage said...

makan di jerudong atu alternative sekiranya nada spot di Gadong, or kalau kiranya hujan lah. baik jua sediakan plan B sebelum hujan (mun satu payung pyh jua tu utk acara atu).

kimi said...

atu banar...payah tu mun satu payung saja..hehehe :p

PPM8D5 said...

kalau inda tedapat payung, rain coat saja sediakan. hehehe

Anonymous said...

Maaf jika bahasa saya kurang menyenangkan.Inda kotorkah tu makan dekat pasar ikan atu.Maksud saya kotor "BERBAU".Kedua inda gelapkah tu sebab setahu saya tempat letak keretanya tu gelap sedikit.

kimi said...

gelap sedikit yes, tetapi tidak gelap gelita. Berbau? mengikut pengalaman kami, tidaklah ada bau2 yang begitu kuat sehingga boleh menyebabkan liur makan hilang. :)

Anonymous said...

Ambil parking lot yg mnghala kmasjid Jamie, selain jauh dari bebau juga mempamerkan pemandangan malam yg indah

Stelah prut brisi peserta boleh beredar kmana2 tempat yg dsukai...shoping, JP, ibu kota dll.

Yg pnting bwa lapik, air pencuci tangan, towel dll.