Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Thursday, May 12, 2011

PERLAWANAN PERSAHABATAN DENGAN UBD





2 comments:

ku baca kelemahanmu said...

salam hormat...sekali lagi cihm..cukup bertuah kerana dapat mengadakan perlawanan persahabatan dengan UBD staffs...di sini telah menunjukn pd bekal penerus cihm.. kita berupaya dan mempunyai komitmen yg luas dgn msyarakat luar yg perlu d jaga dan perlu lebih dimantapkn hubungkaitnya. Apa tidaknya kerana dimalam itu diadakan perlawanan di dewan yg bertaraf gudang sukan menguji ilmu cendikawan negara kita... Inilah satu peluang bagi kita memperkenalkn cihm untuk lebih maju dan lebih jadi terkenal...mungkin kalau malam yg bertuah itu dihadiri oleh bayak keluarga cihm akan lebih seru lagi dan spekulasi lebih jauh dari sudut pandang pihak lawan guna tinjau kehadapan mereka dlm struktur pembinaan kekeluargaan yg perlu dicontohi dan diambil kira sebagai sinopsis yg realistis....rujukan(keluarga solid)

Perlawanan mlm itu memang dpat dibanggakan..bagi dua2 belah pihak..kerana kedua-dua team menunjukkan semangat kesukanan yg baik..walaupun faktor keadaan lampu yg kurang terang sehingga setiap hala tuju shuttle tdk kelihatan...memang keadaan sebegini akan menguntungkn pihak home...dan juga menguntungkan bagi pemain yg bersikap downword stroke drp pemain yg mempunyai sikap backword stroke.
Pada malam tersebut agak sukar meramal siapa yg lebih bagus kerana kedua2 pasukkan bukan bermain pada kadar yg sepnuhnya disebabkan keadaan yg kurang terang,terbukti setiap perlawaan pemain sering berkali-kali terpukul bulu shuttle...kerana pesipsi mata dan pukulan tangan tidak seimbang...
Walaubagaimana pun syabas jua pada kedua belah pihak..kerana mempunyai semangat sukan yg tinggi, lebih lebih lagi semangat persahabatan tidak kira golongan mana.....tetap dihormati..syabas.
Wassalam

Klikklik said...

Salah satu punca kelembaban permainan semalam adalah faktor pencahayaan di dewan perlawanan. Bagaimanapun kita berasa berbangga dengan perlawanan semalam kerana kita berpeluang bersahabat dengan pensyarah, doktor, dan staf UBD gedung ilmu di NBD.