Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Wednesday, October 20, 2010

2 dalam 1 tahun ini

Salam,
Kepada ahli keluarga yang ingin ikut serta majlis ibadah korban, sila beritahu kepada saya atau
ahli-ahli jawatankuasa kerja CiHM.
Selain daripada itu juga
ingin mencari tempat untuk melakukan ibadah korban. Oleh kerana itu jika ada yang ingin mengadakan ibadah korban di kediamnya boleh memberitahu saya atau ahli-ahli jawatankuasa kerja Cihm.

Peringatan kepada ahli-ahli yang ikut meloncong ke Kota Kinabalu (KK) pembayaran adalah selewat-lewatnya pertengahan bulan 11 ini. Pembayaran boleh diberikan kepada saya.
Selain itu bagi siapa-siapa yang ada cadangan
untuk aktiviti ke KK nanti boleh dikongsikan dengan saya. Aktiviti-aktiviti yang dikongsikan itu akan dipertimbangan dan akan dijalankan akan tetapi tertakhluk kepada keadaan dan masa.

sekian,
Pengerusi committee CiHM

2 comments:

angah said...

Assalamualaikum.

--Setelah sekian lama inda dapat berinteraksi dalam blog kesukaan ani,kerana komputer rosak, hari ani syukur Alhamdulillah ada peluang menggunakan laptop z.drum, heee..
--Walau bagaimanapun, sokongan inda pernah kendur, insya-Allah inda luntur, asalkan niatnya luhur dan berjalan dilandasan yang betul.
--Doa sentiasa dipohon kepada-Nya, Allah Pencipta langit dan bumi, Yang mengetahui benda-benda ghaib dan yang nyata, Yang Mengetahui apa-apa yang zahir dan apa-apa yang tersembunyi, semoga semua aktiviti dirahmati dan diberkati-Nya, dan sentiasa berjalan lancar, amin.

--Untuk ibadah korban; kami 3 orang tu Insya-Allah.

Wassalam.

289mama said...

X1 ikut Ibadat Korban, Insya Allah