Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Wednesday, October 20, 2010

Inception Fc juara minggu ke-8

Ketika tumpuan diberikan kepada pasukan yang berada dalam kelompok atasan untuk melayakkan diri ke liga elite cihm, tanpa diduga muncul pasukan Inception Fc yang menjuarai persaingan minggu ke-8. Dengan kejayaan pasukan Inception Fc ini telah membuatkan pasukannya sebagai pasukan yang ke sepuluh melayakkan diri ke liga elite cihm.

Ini merupakan minggu pertama persaingan setelah diumumkan oleh pengerusi mengenai liga elite cihm dan menampakkan pasukan yang masih berada di kelompok bawah berusaha untuk melayakkan diri. Persaingan sengit dapat dilihat di antara pasukan2 yang masih mengintai peluang untuk melayakkan diri. 5 pasukan yang mengumpul mata melebihi 70 minggu ini hanya 1 pasukan yang berada di kelompok 10 teratas.

Dalam persaingan di persada liga pula menyaksikan penguasaan nexus masih berterusan namun kali ini semakin banyak pasukan yang merapati jurang mata di puncak liga. Ketika ini 7 pasukan sudah melepasi mata 400. pasukan detik2bahaya yang hanya menduduki tangga kedua sebelum bermulanya perlawanan turun dua anak tangga meletakkannya di tangga ke 4 liga.ketika ini Selingkuh FC dan MF FC menduduki tangga kedua dan ketiga dengan mengumpul mata yang sama.

Lain halnya pula dengan persaingan untuk bulan oktober ini, yang mana juara bulan ini juga bakal menempah tempat ke saingan liga elite cihm. Pada ketika ini kedudukan tersebut dikuasai oleh pasukan-pasukan yang mencari tempat untuk melayakkan diri ke saingan liga elite. dari 10 tempat teratas hanya pasukan ra112,MF FC dan kirinankiri fc yang sudah layak dan kini mereka juga sudah di sertai oleh pasukan Inception FC.

0 comments: