Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Monday, October 11, 2010

Sembang petang bersama pengurus Detik2bahaya

Ketika perlawanan fantasy berehat pada minggu ini,kita telah berpeluang untuk bersembang dengan pengurus Detik2bahaya. kita ikuti perbualan dibawah ini:

Dua minggu yg lalu awda ketinggalan sebanyak 19 mata tetapi sekarang hanya 2 mata membezakan pasukan awda dengan pendahulu liga,Apa perasan awda ketika Berjaya menghampiri dengan pendahulu liga?

Saya berasa gembira kerana dua minggu yang lepas saya telah jauh ketinggalan. Namun sekarang saya masih dapat membuat saingan yang segit kepada pendahulu liga.


Sekarang ini baru hendak memasuki ke minggu ke8 perlawanan,adakah awda yakin untuk mengekalkan prestasi ini sekaligus memintas untuk mendahului carta?

Selagi tidak ada pemain-pemain yang saya pilih cedera, selagi itu saya yakin dapat untuk mengekalkan prestasi saya. Jika ada rezeki pasukan saya boleh mendahului carta liga ini.


Siapakah yang awda rasa bakal menjuarai liga ini?

Sudah pastinya saya yang bakal menjuarai liga ini.hehe


Pada bulan pertama embun baru menerajui carta dan kemudiannya mengalami kemerosotan,apakah nexus juga bakal menghadapi tekanan yg sama sebagai peneraju ketika ini?

Jika nexus tersilap langkah di dalam kendaliannya, maka tidak mustahil nexus jaga akan bakal menghadapi tekanan yang sama.


Setiap pasukan memiliki wildcard play..apakah pasukan awda sudah mengunakannya?

Sayangnya saya sudah mengunakannya


Kenapa awda rasa perlu untuk menggunakan wildcard di awal musim ini?

Saya perlu menggunakam wildcard di awal musim kerana banyak pemain yang saya pilih di awal musim pumpcit.


Bagi pendapat awda perlukah liga ini dikekalkan dalam kiraan seperti yang sedia ada atau menukar pada pertengahan musim dengan memilih pasukan yang layak untuk bermain secara liga satu pusingan dalam kiraan head to head?

Bagi pendapat saya kiraan head to head adalah perlu diadakan kerana ianya dapat memberi persaingan ini semakin hebat lagi.


Dalam liga ini,penyertaan yang mengalakkan dari kalangan aihm,diantara mereka itu siapakah yang dapat mengugat atau mencabar di puncak liga?

Bagi saya topkumbangmu yang dapat mengugat dan mencabar di puncak liga


Menurut laporan minggu lepas,pasukan awda di anggap favourite untuk menjuarai cihm league,bagaimanakah cara awda mengendalikan pasukan sebagai favourite ini?

Sentiasa pastikan pemain-pemain yang dipilih itu bagus dan mantap


Dalam pasukan awda terdapat 3 pemain dari pasukan Chelsea, apa yang membuatkan awda mengambil pemain dari kelab tersebut?

Bagi saya pasukan daripada Chelsea akan menyerlah dan akan menjuarai premier league pada musim ini.


Strategi pasukan awda pula sering kali meletakkan drogba sebagai ketua pasukan,dapatkah awda berikan komen sedikit kenapa awda memilihnya?

Daripada pendapat saya drogba adalah pemain yang menyerlah pada musim ini


Ini merupakan kali pertama cihm fantasy league di adakan,bagi pendapat awda patutkah ia diteruskan di masa hadapan?

Sudah pastinya saya berpendapat agar fantasy league ini dikekalkan kerana ini boleh mennggalakkan peserta untuk berdaya saing secara sihat.


Apakah perubahan yang perlu dibuat untuk menarik peminat dan ahli keluarga kita untuk menyertai liga ini?

Sentiasa beri galakkan kepada ahli untuk menyertai liga ini. Bagi yang belum pandai cara bermain boleh diberi tunjuk ajar cara bermain.


Dalam pemilihan pemain,apakah ciri-ciri yang awda fikirkan perlu di pertimbangkan sebelum memilih sesorang pemain itu?

Yang paling penting sekali pemain yang dipilih tidak pumpcit dan selalul main di setiap permainan.


Berapa Sasaran pungutan mata pada penghujung musim?

Berapa saja yang penting saya menjuarai liga ini.


Kalau dilihat pada kedudukan liga ketika ini,sudah 16 pasukan yang melebihi mata 300,apakah bagi awda ini menandakan satu pertandingan liga yang agak sengit atau sebagainya?

Bagi saya ini membuktikan bahawa peserta telah berusaha gigih untuk membuat persaingan yang sengit.


Pasukan mana pula yang bakal mencecah angka 400 terlebih dahulu?

Saya berpendapat pasukan Nexus yang akan mendahului.


Jika kita ingin membuat liga ini untuk head to head dengan memilih pasukan-pasukan yang layak untuk menyertainya,berapa pasukankah difikirkan sesuai untuk membuatnya?

Bagi pendapat saya sebanyak 22 pasukan yang layak untuk menyertainya.


Sekiranya kita memilih 22 pasukan yang layak untuk menyertai peringkat seterusnya,dengan secara tidak langsung pasukan yang masih berada dibawah akan berpeluang untuk melayakkan diri dengan ini juga mereka jua boleh menjuarai liga secara head to head nanti..adakah awda bersetuju dengan format ini?

Saya bersetuju dengan format ini untuk tidak menghampakan pengurus-pengurus yang baru mendaftar masuk di dalam liga cihm fantasy league ini.


Minggu lepas merupakan laporan buat julung-julung kalinya dalam cihm blog?apakah ianya perlu dikekalkan?apakah patut dibuat laporan bulanan atau mingguan?

Laporan ini bagus untuk dikekalkan untuk sama-sama berkongsi maklumat. Laporan boleh dibuat secara mingguan.

2 comments:

kimi said...

apakah visi pengurus?ingin menerajui kelab liverpool yang nampaknya merosot?

RA112 said...

ukan nda kompidan manager sorang ani hehe..kompidan ia kn juara hehe..samsing c badal kali eih hehe

yang last pasal laporan atu kalau aku free bru ku buat ok..kalau nada bebuat hope ada urg takeover lah menganti c kimi kh c amin kh sapa sajalah ok