Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Friday, October 15, 2010

slot ke 10 jadi rebutan

Setelah diumumkan pada awal minggu ini oleh pengerusi cihm mengenai liga elite cihm, 9 slot untuk layak ke liga elite cihm telah diketahui,minggu ini bakal menyaksikan 1 lagi pasukan bakal melayakkan diri ke liga elite tersebut.persoalanya sekarang pasukan manakah yang bakal mengisinya?

Setelah berehat pada hujung minggu lepas, perlawanan fantasy bersambung semula minggu ini yang bakal menyaksikan 1 pasukan melayakkan diri ke liga elite cihm dengan menjuarai carta minggu ini. Pada minggu ke-7, sebanyak 7 pasukan Berjaya mengungguli carta dengan mata melebihi 50. Namun begitu dari 7 pasukan tersebut, lima daripadanya sudahpun melayakkan diri ke liga elite cihm. Dua pasukan yang belum melayakkan diri tersebut ialah pasukan Tufie Fc dan pasukan JgnPumcit Fc yang hanya tewas menerusi kiraan bonus pasukan. Bolehkah kedua pasukan ini melayakkan diri pada minggu ini? harus kita ingat juga bahawa masih banyak pasukan yang menduduki tangga teratas liga ketika ini belum melayakkan diri. Mungkinkah kita menyaksikan kebangkitan pasukan seperti sinarx fc atau Tukang Masak FC sekaligus melayakkan diri ke liga elite cihm?Pasukan-pasukan yang berkedudukan carta bawah liga jangan pula dilupakan, ini terbukti apabila kirinankiri fc yang masih berada dalam kelompok tersebut sudahpun melayakkan diri. Apa mungkin kali ini giliran kananrikanan fc pula yang melayakkan diri?

Dalam persaingan untuk menerajui liga pula nexus mengalami tekanan hebat dari pasukan dibawahnya yang mana nexus hanya mendahului dengan 2 mata berbanding dengan 19 mata pada sebelumnya. Mungkinkah pasukan Detik2bahaya Berjaya memintas pasukan nexus atau ada pasukan lain yang lebih menyerlah untuk memintas dan menerajui liga?Apakah keyakinan pengurus Detik2bahaya ketika ditemubual dapat ditafsirkan ke carta liga? pasukan saatkecemasan pula semakin mendaki liga ketika ini dan diberitakan pengurusnya telah menjalani krusus strategi di luar negara pada minggu ini untuk memastikan pasukannya dapat merapati jurang pasukan diatas. Sama-sama kita nantikan keputusan fantasi minggu ke 8 ini.

0 comments: