Blog Posts

Upcoming Events

Function Event Date
Belajar menguruskan jenazah Dec

Reminder


*barangsiapa yg ingin mengadakan Ratib Al-Attas di kediaman mereka boleh menghubungi chairman kita

easikad boleh didapati arah Hamizan, Hasbulhadi dan Amin. Pesanan khas buleh juga tekan pada gambar Card di Bawah... tQ

kepada ahli keluarga yg ingin meminjam buku tahlil dan rattib al attas dari committee cihm boleh menghubungi chairman kita atau vice chairman


Tuesday, June 7, 2011

DI SEKOLAH PG MUDA MAHKOTA PENABAI TUTONG





7 comments:

KlikKlik said...

Perlawanan semalam memang seimbang tetapi nasib memihak kepada pasukan lawan hehehe

Mostly pihak lawan cukup power namun dari sudut lain agak kurang.

Bagiku permainan semalam cukup bererti kerana di dewan itulah bermulanya perkembangan permainan badminton kebanyakan AiHM

Aku cukup berbangga murid yang pernah kulatih bermain badminton di dewan itu kini muncul sebagai pemain berbakat di pihak lawan.

Kepada CiHM fikirkan sesuatu saguhati untuk diberi kepada pihak lawan sebagai kenangan atau ristaan indah pada kemudian hari.

PPM8D5 said...

Bisai kali ane kana sediakan makanan.

Nada singgah arah garai tu e :P

had said...

MAKAN KENA SEDIAKAN OLEH PIHAK LAWAN BILA SAJA MASUK KA DEWAN SEMANG HATI SEMANGAT JUANG HILANG MALAH SEMANGAT MAKAN KUAT THANKS TO WHOM ARRANGE THE MATCH YOU WIN AT THIS POINT

Anonymous said...

oleh kerana tepok sorak yang memeriahkan jadi cathering pun di perlakukan semata2 memberi kehormatan tetamu (cihm0

ku baca kelemahanmu said...

sekilas pandang...team kita sudah mula menampakn depend semakin mantap..kalau dikadar bandingkn musim yg lalu sekali smash sudah sunyi... mungkin pihak lawan lebih cepat membaca kelemahan depand cihm menyebabakan kita mula roboh..dan not in posision...terutama kalau diamati straight smash yg dibuat oleh pihak lawan dgn mudah direturn oleh cihm kita dgn baik straight kebackup stroke dgn mudah..menyedari ini pihak lawan mula mengubah stratigik..dgn memberi smash beruntun kemudian membuat drop dekat net..kemudian pihak kita mengambilikan shuttle ke atas dan pihak lawan dgn mudah membuat smash balik yg menyebabkn kita bocor kerana kedudukan sudah dkt net shuttle lebih drass menuju kita, dan kedudukan kita is not in posision lg menyababkan kebocoran (mungkin kalau kita dpt netting drop yg di bagi adalah lebih baik supaya bertukar shuttle trend stratigik dr depandsive kepada menyerang untuk memberi peluang kawan kita yg d belakang menyerang jika pihak lawan yg menaikan shuttle up stroke...(Perlu latihan)

2. Dengan keadaan smashing power yg d gunakan mungkin jua kita merasa shuttle lebih laju dari yg sudah2 kita temui...lain tempat lain belang lagi juga ala kroea selatan mula di gunakan di akhir2 tahun kebelangan ini sehingga sekarang..agressive player.

3. Cihm sekarang ada sudah bibit2 menampatan shuttle yg terus mendapat point dari menerima short services lwn...harap di tajamkan dn haluskn lagi biar lebih berkesan dan mantap...dan yg lebih menerik dari perlawanan ini ada sudah yg mula menerima smash lawan dgn cantik mengubah dgn slanting shuttle posisi..
semuga dari pengelaman yg berbiza ini akan menambah kepakaran pihak AIHM/CIHM d masa akan datang...

pengelaman adalah satu hiburan dan ganjaran yg penuh berharga dari kita yg mengalami...kekalahan adalah satu rahamat untuk kita lebih sedia memperbaiki dan kenal erti sebuah kemanangan...

Pada juru perunding dan pihak lawan diucapan jutaan terima kaseh...semuga semua mendapat menfaat dari apa yg terjadi.

wassalam

RA112 said...

tuan rumah yang begitu spotting..baru ku tahu rupanya bemacam wakil negara yg ada arah pihak lawan..perlawanan atu jua pasukan cihm berjaya menumbangkan jurulatih..

keadaan ini yang bakal dikenang sebagai pendorong untuk generasi akan datang.

16hb kita akan bertandang ke muara untuk menentang pasukan polis muara.kekuatan lawan tidak diketahui namun sebagai pasukan yang beruniform tahap kecergasan mereka adalah tinggi.

klikklik: proses cenderahati akan diusahakan.

yoshi and had: would be nice kalau satu hari cihm ada homeground untuk badminton.yoshi pikirkan tah designnya hehehehe.

ku baca kelemahanmu: setiap satu pukulan yang dibuat adalah peningkatan pelajaran buat kami yang masih lagi baru dalam bidang menyemek.tunjuk ajar dari semua aihm melalui pengalaman yang dilalui amat ditagih.

kepada cihm yang menyertai pertandingan hari keputeraan: selamat berjuang..raihlah pengalaman julanglah kemenangan..

angah1812 said...

--Tahniah!!!
--Saya melihat satu hal yang sangat mengagumkan:
KEPIMPINAN MELALUI TELADAN. Semoga CiHM semua dapat melihat hal yang sama.
--Anaknda-anaknda yang terlibat, setuju dengan RA112, kutiplah sebanyak mungkin ilmu mereka tanpa prejudis. Perbezaan usia harus menjadi pencetus ilham dan pengaktif pemikiran.
--Semoga terus maju, amin...